RÉSULTATS DE L’EXAMEN NATIONAL D’APTITUDE À LA FORMATION MÉDICALE, PHARMACEUTIQUE ET ODONTOSTOMATOLOGIQ DU CAMEROUN, AU TITRE DE L’ANNÉE ACADÉMIQUE 2016-2017.

Le Ministre de l’Enseignement Supérieur communique :
Sont, sous réserve de la présentation des originaux des diplômes requis, déclarés définitivement admis à l’Examen National d’Aptitude à la Formation Médicale, Pharmaceutique et Odontostomatologie du Cameroun, au titre de l’année académique 2016/2017, les candidats dont les noms suivent, et classés par ordre de mérite, par institution d’accueil et par filière:
I-Faculté de Médecine et des Sciences Biomédicales (FMSB) de l’Université de Yaoundé I
Final Results of the National Review of fitness to the Medical Training, pharmaceutical and Odontostomatologique Cameroon for the title of the academic year 2016-17.
The Minister of Higher Education communicates:subject to the presentation of the originals of the required diplomas, declared permanently admitted to the National Review of fitness to the Medical Training, pharmaceutical and Odontostomatologie Cameroon, for the academic year 2016/2017, the candidates whose names follow, and classified by order of merit, by institution of home and by sector:

i-Faculty of Medicine and Biomedical Sciences (FMSB) of the University of Yaoundé I
Download the press release(Télécharger le communiqué)

Link 1
link 2
link 3

II-Faculté de Médecine et des Sciences Pharmaceutiques (FMSP) de l’Université de Douala
Télécharger le communiqué.

link 1
link 2

III-Faculty of Health Sciences (FHS) of the University of Bamenda
Download the announcement.

Link 1
link 2

IV-Faculty of Health Sciences (FHS) of the University of Buéa
Download the announcement.*

Link 1
Link 2

V- Institut Supérieur des Sciences de la Santé de Banganté (ISSS)
Télécharger le communiqué.

Link 1
Link 2

VI- Institut Supérieur des Technologies Médicales (ISTM) Nkolndom
Télécharger le communiqué.

Link 1
Link 2

VII- School of Health and Medical Sciences de la CATUC de KUMBO
Download the announcement.

Link 1
Link 2

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post